loading...
مجله خبری تفریحی پانامیک
آخرین ارسال های انجمن
poortal بازدید : 455 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)
 

اس ام اس عاشقانه جدید

از عاشقی پرسیدند: چرا کور شدی؟
گفت: چشمانم را دوست داشت، فدایش کردم!

اس ام اس عاشقانه جدید

یا باش یا برو….
نمیخواهم از دور مراقبم باشی…
از دور دوستم بداری…
باشی اما من در لحظاتم حست نکنم
یا باش یا برو…

اس ام اس عاشقانه جدید

دارم برگ میکشم اما نه سیگار برگ !!!
برگ برگ خاطرات سوخته ام را که داخل سیگارم ریخته ام …

اس ام اس عاشقانه جدید

نوار قلب خاطرات من پر از خط های صافی ست که بی نام تو جان ندارند …

اس ام اس عاشقانه جدید

هر روز که بیدار می شوم وحشت زده قاب خاطرات ذهنم را مرور میکنم …
هیچ بعید نیست تو از آنجا هم رفته باشی !

اس ام اس عاشقانه جدید

روی برگ های خاطرات نوشتم دلتنگم …
پائیز شد و خاطرات رنگشون زرد شد و از شاخه های دلتنگی روی سنگفرش آرزوها ریختن تا زیر پای غرور و بی محبتی له بشن …

اس ام اس عاشقانه جدید

خاطرات هرچه شیرین تر باشند بعدها از تلخی گلویت را بیشتر می سوزانند !

اس ام اس عاشقانه جدید

از اتاق خاطراتم بوی حلوا بلند شده است ؛ آرام فاتحه ای بخوان …
شاید خدا گذشته ام را بیامرزد !

اس ام اس عاشقانه جدید

بوی ربنای تو و ماه دلتنگی های من
افطار می کنم خاطرات نبودنت را

اس ام اس عاشقانه جدید

هر کسی برای خودش خیابانی دارد ، کوچه ای ، کافی شاپی و شاید عطری که بعد از سالها خاطراتش گلویش را چنگ میزند …

اس ام اس عاشقانه جدید

میخواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !

اس ام اس عاشقانه جدید

به خاطر بسپار:
در تقویم رفاقت روزی به نام “تعطیلی”وجود نداد
هر جا که هستی برایت دنیایی به زیبایی هر انچه
زیبایش میدانی ارزومندم…

اس ام اس عاشقانه جدید

خدایا صبرم با دردم نمیخونه صبری که دادی
تموم شد ولی درد هنور باقیه

اس ام اس عاشقانه جدید

بی تو از این دایر و دوار گسستم
بی تابه ز فراق و به دیدار تو نشستم
مستی ام از نرگس چشمان توست
که دل به تو بستم و از می بگسستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 515
  • بازدید ماه : 2,097
  • بازدید سال : 27,750
  • بازدید کلی : 476,993