loading...
مجله خبری تفریحی پانامیک
آخرین ارسال های انجمن
poortal بازدید : 1466 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

ایان سامر هالدر بازیگر نقش دیمن سالواتوره در سریال محبوب خاطرات یک خون اشام با حضور در برنامه شبکه سی دبلیو پاسخ گو به درخواست و خواسته های مردم بود که در میان چند مخاطب که با برنامه تماس گرفته بودن

یک ایرانی با تماس خود و در خواست خود درباره حضور ایان در ایران سوال پرسید

و ایان در پاسخ گفت من همیشه مردم ایران را دوست دارم و میدانم خیلی مردم مهمان نوازی هستند و فرش های انجا فوق العاده هست (با خنده)من خودم منزلم از فرش ایرانی استفاده میکنم و امید وارم که یک روز به ایران سفر کنم در واقع باید بگم که باید یک روز به ایران سفر کنم

مجری برنامه:کی این اتفاق خواهد افتاد

ایان:نمیدانم شاید همین فردا شاید سه سال بعد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 580
  • بازدید ماه : 2,162
  • بازدید سال : 27,815
  • بازدید کلی : 477,058