loading...
مجله خبری تفریحی پانامیک
آخرین ارسال های انجمن
poortal بازدید : 11298 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)



تو یه مراسمی همه فانوس ژاپنی روشن می کنن و اونو به هوا میفرستند تا گذشته و کساییو که از دست دادن فراموش کنند وقتی از دیمن میخوان که اینکارو بکنه قبول نمیکنه و از جمع خارج میشه میره سر قبر دوستش ( الاریک ) صحنه ای که با قبر الاریک میحرفه و روح الاریک کنار دیمن قرار گرفته اما دیمن اونو نمیبینه...

=======

دیمن -
الاریک +



برای مشاهده تصویر اصلی با سایز 640 و 348 پیکسل اینجا کلیک نمایید .

- دارن فانوس هوا می کنند
- باورت میشه؟!
-فانوس ژاپنی!
-نمادی برای فراموش کردن گذشته
- خب یه خبر دیگه اینکه ما ژاپنی نیستیم
-می دونی اونا چین؟!
- یه مشت بچه!
-انگار روشن کردن شمع میتونه همه چیو درست کنه
- یا حتی دعا خوندن یا تظاهر کردن به اینکه الینا قرار نیست یک خون اشام خونخوار مثل بقیه ی ما بشه
- بچه های احمق حال بهم زن
- می دونم میخوای چی بگی
-" حس بهتری بهشون میده دیمن " ( با لحن تمسخر امیز!)
- خب که چی؟ تا چند وقت؟ چند دقیقه؟چند روز؟
-چه تفاوتی ایجاد میکنه؟
- چون که اخرش وقتی کسی رو از دست میدی
- همه ی شمع ها ، همه ی دعاها
- نمیتونن این حقیقتو عوض کنن که تنها چیزی که برات باقی مونده
- یه سوراخ و خلا بزرگ تو زندگیته که قبلا توسط یکی که بهش اهمیت میدادی پر می شده
- و یه تیکه سنگ با یه تاریخ تولد حک شده روش که مطمئنم اشتباهه( روح الاریک لبخند میزنه)
-پس مرسی رفیق
- مرسی که منو اینجا تنها جا گذاشتی تا پرستاری این بچه ها رو بکنم
- دختره نصیب من نشد یادته؟
-اینجا گیر افتادم که همش با داداشم دعوا کنم و از بچه ها مراقبت کنم
- خیلی بهم مدیونی


+ منم دلم برات تنگ شده رفیق!



=======

دیمن -

الینا +



+ هیچوقت درموردش به من چیزی نگفتی!
+درمورد کاری که برای رز کردی!


- به تو مربوط نمی شد!


+چرا نمیذاری ادما چهره ی خوب تورو ببینن؟

- چون وقتی ادما خوبی ببینن انتظار خوبی دارن
- و من نمیخوام زندگیم رو بر اساس انتظارات ادمای دیگه بنا کنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 617
  • بازدید ماه : 2,199
  • بازدید سال : 27,852
  • بازدید کلی : 477,095